Minőségpolitika

Társaságunk alapvető célja, hogy a hozzánk forduló betegek, ellátásra jelentkezők igényeit folyamatosan magas színvonalon elégítsük ki úgy, hogy tevékenységünk – szolgáltatásunk minősége megfeleljen a velünk szemben támasztott követelményeknek.

Célunk elérése érdekében:

– Már 2005 óta a teljes tevékenységi körünkre kiterjedő MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert működtetünk, és folyamatosan továbbfejlesztünk,

– törekszünk betegeink igényeinek teljes körű kielégítésére a minőségi követelmények függvényében,

– a betegek és a szakmai követelmények kielégítése érdekében folyamatosan fejlesztjük tudásunkat,

– szolgáltatásaink minőségének folyamatos javítása érdekében szállítóinkat úgy választjuk meg, hogy a megkívánt minőségszintet folyamatosan biztosítani tudjuk,

– szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeket felhasználjuk minőségi munkánk javítására, fejlesztésére,

– társaságunk vezetése, a szervezeti egységek és az egyes munkatársak kötelezettséget vállaltak, hogy a saját tevékenységét a fentiek szerint végzik.